Beschrijver: De video gaat over het beroep "1e Medewerker fastservice". Een student 1e medewerker fastservice spreekt samen met zijn praktijkopleider over zijn ervaringen en wat er nodig is om als 1e medewerker fastservice aan de slag te gaan. Gedurende de video worden sfeerimpressies getoond van zijn beroep en zijn werkomgeving. Aan het eind van de video worden alle kenmerken en de benodigde vaardigheden allemaal op een rijtje gezet.
De video begint met centraal in beeld de titel: "1e Medewerker fastservice". Links onderin staat het logo van SBB. Op de achtergrond staat Kevin en de volgende tekst verschijnt: "Student, Kevin ...? [00:00:03]". De scene gaat over naar Kelly met de volgende tekst in beeld: "Praktijkopleider, Kelly Knollaard". In beeld staat het volgende weergeven: "Werkt als leidinggevende in een fastservicebedrijf, zoals een cafetaria, strandpaviljoen of lunchroom." Ondertussen geeft Kevin in de video uitleg aan een collega over het maken van een burger.
Als eerste horen we Kevin. Hij staat op de parkeerplaats voor de McDonald's en neemt een selfie-video op. In de volgende scene vertelt hij over zijn werk voor de camera van SBB. Ondertussen worden er beelden getoond van dat Kevin samenwerkt met een collega en een overleg heeft Kelly. In de volgende scene laat Kevin zien aan een collega hoe hij een burger maakt.
Kevin: Het is weer tijd voor een nieuwe werkdag. Ik heb er heel veel zin in. Let's go.
Ik volg de opleiding eerste medewerker fastservice bij het SVO. Ik doe dat via McDonald's. En dat is een dag naar school en vier dagen werken. Mijn werkzaamheden bij McDonald's als groeitrainer zijn dat ik mensen opleid. Ik toets mensen. Bestaande mensen en nieuwe mensen. Ik zorg ervoor dat mensen met een lach naar huis gaan. En dat ze weer met plezier terug naar hun werk komen. Het sociale gebied vind ik heel fijn. Ik word daar blij van en enthousiast.
Nemen we de hamburger met ons mee.
Beschrijver: Het woord gaat nu naar Kelly.
Kelly: Wat ik belangrijk vind aan wat Kevin leert tijdens deze opleiding is dat de gastenervaring voorop staat.
Beschrijver: Na Kelly gaan we terug naar Kevin.
Kevin: Ik bied graag mijn collega's hulp. Ik denk graag met ze mee. En ik help ze ook graag met het uitvoeren.
Beschrijver: Kelly geeft feedback over Kevin. De video komt daarna aan een einde.
Kelly: Ik werk altijd heel graag met Kevin. Kevin is altijd overal. Ik hoef niet te vragen of hij iets wil doen want dan is het al geregeld. Het is echt heel lekker om met Kevin samen te werken.
Beschrijver: In beeld staat "Vakfacts" met daaronder "1e Medewerker fastservice". De vakfacts staan opgesomd in beeld: "neemt bestellingen op en geeft deze uit", "controleert de voorraad", "instrueert en begeleidt medewerkers", "plant en verdeelt de werkzaamheden", "rapporteert aan de bedrijfsleider, manager of ondernemer". De volgende scene geeft weer: "Skills", "1e Medewerker fastservice" met daaronder de benodigde skills: "gastvrij", "sociaal", "collegiaal", "overtuigend", "dienstverlenend". Ter afsluiting staat in beeld: "Dit is een productie van beroepsonderwijs (het logo van SBB) bedrijfsleven". "De opnamen voor deze film zijn gemaakt bij één of meer erkende leerbedrijven". Onder de tekst staat het logo van SBB.